lördag 27 augusti 2011

Bra produkter

När vi ändå varit inne på produkter som jag kan stå för vill jag meddela att jag ska börja sälja Aloe Vera produkter. Jag har pratat med folk som använt dessa produkter tidigare och jag har själv provat några av dem och kan helt stå för att sälja dem.
Att de dessutom är ekologiska och ej testade på djur gör det hela ännu bättre.
Så fantastiskt med naturliga produkter utan biverkningar som faktiskt kan hjälpa en med besvär man tidigare använde mediciner för.

Om någon är intresserad av att höra mer om detta är ni välkomna att höra av er!



Om jag ska ge er mina personliga erfarenheter kan jag berätta ett exempel. Som jag tidigare skrivit om får jag ofta munblåsor, särskilt vid förkylning. Den här förkylningen är inget undantag. På kvällen tog jag lite Aloe Vera tandkräm och gnuggade mot munblåsorna, tipset hade jag fått från en annan återförsäljare. På morgonen när jag vaknade var en blåsa borta och den andra var kvar, men gjorde inte längre ont.
Den andra produkten jag provade var gellyn, vilken jag smorde mig med under näsan. När man snyter sig 250 ggr per dag förlorar man ju huden där och det blir rött och gör ont. Jag såg ut som Rudolf och smorde innan sängdags. På morgonen var det inte längre rött och gjorde heller inte ont.
Helt fantastiskt om du frågar mig! Jag har fortsatt att smörja mig under näsan och det är verkligen inte ens rött nu, trots att jag snyter mig hela tiden.

Det som också är bra med produkterna är att samtliga kan användas på både barn och djur också. Annars brukar man få ha separata produkter för vuxna och barn.

Jag är helt såld på dessa produkter och berättar gärna mer för den som vill lyssna, jag måste bara lära mig lite mer om dem själv först.

Hör gärna av er även om ni bara är lite nyfikna på vad det är för produkter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar