onsdag 10 augusti 2011

Kan man explodera av ilska?

För att få ett datum för sonens utredning av hans koncentrationsproblem ringde jag direkt till enheten som har hand om detta. Svaret jag fick var att ingen remiss kommit in på honom!! Jag blev lovad i maj att remiss var skickad, och det tar ju flera månader innan en utredning drar igång även efter remiss har kommit in.



När jag ringer skolan visar det sig att 3 nyckelpersoner i hans utredning på skolan har slutat och då blir jag ännu mer förbannad. För mig är det uppenbart att han hamnat mellan stolarna pga deras personalbyten.

Nu väntar jag på att skolan ska ringa med en MYCKET bra ursäkt till detta, sedan tänker jag boka ett möte med rektorn för att reda ut vart deras ansvarsområde sträcker sig.

Ring inte och kom inte hit idag, det är inte säkert område!

1 kommentar:

  1. Önskar verkligen jag kunde piska igång något åt er... Anmälningsgrund kanske..?

    SvaraRadera