onsdag 10 augusti 2011

Migrän....igen....

Precis innan jag och maken skulle gå och lägga oss igår vaknade lillan med migrän. Ett medelsvårt anfall skulle jag säga, med tanke på att det tog över en timme för henne att lugna ner sig.
Hon tycker att det är obehagligt att ha något kallt på pannan, men jag vet att det lindrar om pannan blir lite avkyld så jag tog med henne ut i friska luften.



Kanske det grymmaste kortet jag har tagit med tanke på att hon blir så ljuskänslig under migränanfall, men jag tycker också att det är viktigt att dokumentera dessa anfall.
Observera kräkhinken till vänster och äppelklyftorna i skålen i knät. Hon tycker att anfallet lättar om hon äter äpplen.

Jäkla sjukdom!!!

3 kommentarer:

  1. Älskade lilla tjej -vad jag lider med henne!!! Tycker det är så fruktansvärt att ett litet barn ska behöva genomgå det lillskruttan går igenom!! Massor massor av styrkekramar till lillskruttan och till hela familjen!!!! <3 <3 <3
    Kram Maja

    SvaraRadera
  2. Lillpluttan! Lider med er alla, mest er mini såklart!
    Styrkekramar!!

    SvaraRadera
  3. Det är hemskt att se sitt barn lida så, och så ofta. För egen del börjar jag inse att det är så här det kommer att vara nu och det gör att jag inte blir lika rädd/ledsen och besviken när nya sådana här perioder kommer, jag liksom räknar med dem.

    SvaraRadera