tisdag 16 augusti 2011

Toppendag

Vilken toppendag vi haft idag! Mindre shopping, god mat och massor av lek och trevligt sällskap har det blivit.
Vi bestämde lunchträff med en tjej jag känner här i Sthlm och hennes dotter. Maten var jättebra och barnen hade kul i lekparken. Efter lek och bus gick vi hem till dem och fikade, sedan tog jag och dottern oss hit till brorsans lägenhet.
Dottern får bestämma allt här, allt från vad vi ska äta till vilka affärer vi ska titta in i, det här är hennes resa!
Till middag blev det pizza och efter ett skönt bad tog vi mys med ostbågar och film.
Nu sover hon och jag ska ringa maken och se hur dagen med lillan har varit. Jag har fått lite rapporter om huvudvärk, men jag hoppas att de ändå haft en trevlig dag ihop.

Det bästa av allt här är att vi har en halvdag kvar imorgon, då ska vi shoppa lite mer och luncha med en gammal kompis till mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar