söndag 8 augusti 2010

Vår sömn

Det här med sömnen är lite sisådär i vår familj just nu. Tjejerna sover till kl 10 på morgonen, somnar sent på kvällen och är vakna mellan kl 01-3 på natten. Visst är det skönt med sovmorgon, men de där timmarna på natten är rätt jobbiga.
I natt sov båda tjejerna inne hos mig för innan jag tog in dem fick jag springa in till dem var 5:e minut.

Sonen "sov" hos ett par kompisar i natt och kom hem redan kl 9.30 på morgonen. Sedan somnade han kl 13 och sover än. Jag har försökt att väcka honom hela dagen, helt utan framgång.

Själv är jag väl heller inte så pigg, men jag har fått dagen att gå genom att handla mat och bada i bubbelbadet med tjejerna.

På kvällarna jobbar jag på ett projekt som jag och maken har startat, ska bli intressant att se om det kommer att funka.

2 kommentarer:

  1. sonen sov nog inte så värst mycket hos sina kompisar hehe.. när börjar han skolan igen? 23:e som min N? Och vad är det för projekt? måste höras snart och prata lite :D

    SvaraRadera
  2. Nej, han sov nog inte alls om jag gissar rätt. *morrar*
    Han börjar också den 23, var vet vi inte. Han kom på igår att han vill byta skola så vi får se om det ens är möjligt.
    Projektet har inte kommit så långt än, men jag hoppas att vi ror i land det. ;-)
    Hör av dig när det passar!

    SvaraRadera