söndag 15 augusti 2010

Barnkonsert/teater

Konserten/teatern idag var jätterolig. Barnen skrattade så de tjöt och vädret var toppen.



Efteråt åkte vi och handlade och käkade korv med bröd. Det här med att barnen är uppe sent kan jag nog vänja mig vid, det är ju så skönt att kunna göra saker även sent på kvällen.
Kl 20 stod jag och tjejerna och krattade gräsmattan efter att jag hade klippt den. Tänk att man kan vara ute vid den tiden och det fortfarande är varmt, snart är dessa dagar förbi.
Vi tänker fortsätta att passa på att vara ute nu så länge värmen tänker stanna. Imorgon blir det en cykeltur in till stan för lite kläd-shopping till tjejerna inför hösten. Kanske en lunch med Momo också. Först måste jag dock ringa Universitetet och se om de kan lösa det här med min kurs också, annars hoppar jag nog av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar