söndag 29 augusti 2010

Premiär på simskolan

Äntligen var dagen framme då simskolan drog igång. Tjejerna har längtat som galningar och jag har försökt att inte visa att jag var orolig för att lillan kanske var för kort för poolen och att hon skulle få svårt att stå upp.

Allt gick strålande och de tittade inte ens efter mig och maken.
Tyvärr hade vi inte kameran med oss men vi har några bilder från mobilen ni får nöja er med.

Lillan:





Dottern:



Barnen hade ju jättekul, men själv måste jag få gnälla lite. Vi fick vänta 1 timme mellan lilla och dotterns grupp, och hur kul är det för små barn?! Jag bönade och bad att någon av dem skulle få byta grupp men det var tydligen omöjligt... Dessutom var temperaturen där inne bra mycket högre än man önskade, jisses, jag trodde att jag skulle smälta bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar