fredag 13 augusti 2010

Vad ska jag göra i höst??

Jag hade glömt att tacka ja till höstens kurser på Universitetet och ringde i början på veckan för att se vad de kunde göra åt detta. Idag fick jag beskedet att jag kom in på två av tre kurser, men på den tredje kursen är jag bara andra reserv. Detta får jag dock inte ihop. Jag är ju inne i programmet och borde väl vara garanterad en plats i varje kurs?! Nej då, de sa att de fyller på med fristående kursdeltagare istället.
Det jag inte får ihop är att fortsättningen på den här kursen, som kommer att gå i vår, endast kommer att kunna sökas av programstudenterna, inte de som läser fristående. Om de väljer de som läser fristående före programstudenterna till höstens kurs kommer ju inga att kunna gå vårens kurs.
Hur har de tänkt där???
Om jag inte kommer in på samtliga kurser hoppar jag av och gör något annat istället, någon jävla måtta får det vara på hur de kan krångla till saker på det där stället. Visst, jag klantade också till det, men är man inne på programmet trodde jag ändå att man var garanterad plats...

2 kommentarer:

  1. Du är ALLTID garanterad din plats när du kommit in så det får de baskimej fixa!!!!

    SvaraRadera