söndag 23 mars 2014

Shopping, kalas och så AJ!

Vi tog en lugn morgon jag och tjejerna. Det är något som vi alla uppskattar mycket! Lagom till lunch hämtade vi lillans gudmor och for till IKEA för lite shopping och lunch.

Sedan var det kalas för tvillingtjejerna, och om barnen hade trevligt så hade vi vuxna minst lika trevligt.

Väl hemma blev det en lugn kväll. Tjejerna var på bra humör, lekte och var glada. När de hade lagt sig slog jag mig ner i soffan. Efter en stund kände jag hur det gjorde ont i knät. När jag drog upp byxbenet ser jag detta:

Jag har ingen aning om vad som hänt eller varför! Hoppas att det är bättre imorgon så att jag kan ge mig ut på promenad.

Annars har jag väl förberett veckan som kommer. Har till och med skaffat barnvakt till tjejerna när jag ska på möte på torsdag.

Nu känner jag mig redo för måndag imorgon!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar