lördag 8 mars 2014

Går och lägger mig nöjd

Lägger även lördagen bakom mig, och även ikväll gör jag det med ett leende på läpparna.

Började morgonen med Eggs Benedicte brunch:

Det får till och med sonen att kliva upp tidigare, så gott är det!

Sedan var det dotterns ridning. De red ut i det härliga vädret och jag fick en härlig kaffestund med de trevligaste!

Hem och fortsätta med förberedelserna inför den libanesiska middagen vi bjöd våra vänner på. Så gott, och så trevligt!

De här barnen får aldrig nog av varandra! Även när de har varit kvar till kl 01 vill barnen inte skiljas åt!

Är så glad att kära M kom! Hon har verkligen inte haft tur med hälsan på sista tiden, men snart måste det vända även för henne! Skönt att få träffa henne efter allt otäckt man hört har hänt.

När familjen hade åkt var det Melodifestival för hela slanten. Inte för att jag och maken bryr oss särskilt, men dottern älskar det. Det var inte någon av våra favoriter som vann, men vi hade trevligt ändå!

Ännu en fantastisk dag att lägga bakom sig, och jag tror att morgondagen bjuder på mycket bra den med!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar