torsdag 27 mars 2014

Dagar som kommer och går

Vips var det fredag igen imorgon. Dagarna springer ifrån mig, utan att jag hinner plugga så mycket som jag borde... Tur att jag föddes med läshuvud och klarar det ändå. Allt hittills är godkänt och klart.

Annars har jag satt igång med vårträning. Jag rider, promenerar, ska börja springa igen och imorgon ska jag åka och simma. Ja jag ska faktiskt både simma och springa imorgon tänkte jag.

Vad jag gör annars under veckorna? Här spenderar jag massor av tid:

Bakom ratten alltså! Jag kör barn i flera omgångar varje dag, handlar, gör ärenden, sticker på möten, hämtar barn, kör barn på aktiviteter osv.

Idag hade jag ett viktigt möte runt ett av barnen. 4 personer från skolan kom och det tyder ju på angagemang. Dock fick jag sätta ner foten ordentligt och tydliggöra skollagen för dem. Håll nu tummarna att allt jag begärde går i lås!

Nej, imorgon ska jag alltså träna 2 pass OCH städa huset så jag behöver all sömn jag kan få!

God natt!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar