söndag 7 september 2014

Håll tummarna för mig!

I fredags var jag tillbaka hos sjukgymnasten igen efter 1 år. Jag har ju känt att armbågarna och ena axeln har blivit sämre, men tydligen inte fattat exakt hur illa det var. Sjukgymnasten hade aldrig sett mer överrörliga armbågar och både de, axeln, handlederna och ev knäna behöver jag stöd till för att inte göra illa mig mer. Nu pratar jag alltså om typ skenor eller liknande. Imorgon har jag tid för läkarbesök angående detta och jag hoppas att jag äntligen får hjälp med detta. På torsdag ska jag tillbaka till sjukgymnasten, och om inte läkaren börjat skicka remisser skulle han prova att göra det själv.

Han provade att tejpa den värsta armbågen för att den skulle hållas på plats:

Helgen har annars varit bra, men det har även gått upp för mig att detta bara kommer att bli värre och värre. Smärtorna kommer att öka och ledinstabiliteten kommer att bli mer tydlig. Det har varit väldigt jobbigt att tänka på under helgen så jag hoppas att jag får svar på mina frågor imorgon.

Tänk på mig kl 10 när jag ska dit!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar