lördag 24 maj 2014

Vänner, vänner, vänner


Oj vad mycket vänner vi har umgåtts med de sista dagarna. Tänk att man är så lyckligt lottad att man har så många fina vänner! 

Började helgen med After Work i vår fina områdesförenngs lokal. Här är vi på väg dit:


Efteråt följde en kompis med oss hem och vi satt på uteplatsen och myste till midnatt. Lillan somnade i mitt knä och dottern vilade med kämpade emot John Blund. 


Under veckan hade jag bakat massor som jag skulle bjuda vänner och bekanta på här på uteplatsen. Tänkte att det skulle bli lite av en invigning. När vi vakande i morse ösregnade det, och det fortsatte hela dagen. Jag var besviken först, men lillan vet hur man myser när regnet vräker ner utanför:


Här är lite av det jag bakade. Rabarbersmulpajscupcakes med färskostfrosting och chokladwhoopies med vitchokladsmörkräm:


Trots vädret dök flera familjer upp på fikat. Så himla trevligt!
När gästerna gått hem beställde vi sushi och lyxade ordentligt:


På kvällen kom en annan familj förbi med sina 4 barn. Jättetrevligt på alla sätt och barnen hade så kul! Hunden trodde att deras yngsta var en hundvalp och tvättade honom noga så fort han fick chansen:


De stannade till strax efter tio och då gick jag upp till uteplatsen för att titta på belysningen vi har där. Trots att det regnade var det så himla mysigt!



Går och lägger mig trött som bara den, men lycklig i hjärtat! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar