tisdag 6 maj 2014

Hundpromenader och tenta

I söndags gick jag och hunden en promenad med en gammal jobbarkompis och hennes hund. Vår hund blir så till sig när han träffar andra hundar så det var bra att öva. Och så var det bra att passa på att ställa hundfrågor till någon erfaren.

I söndags kväll hade jag tenta. Jag hade verkligen inte pluggat som jag borde ha gjort, men jag klarade tentan utan problem. Antar att jag fått med mig det jag behövde.

Igår tog jag och hunden en lång promenad ner till sjön. Han passade till och med på att bada lite.

Jag visste att gårdagen var sista dagen med bra väder på länge så vi passade på.

Annars har jag jobbat på i trädgården, varit på styrelsemöte, städat huset, veckohandla osv. Inte så svårt att fylla dagarna med andra ord.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar