fredag 9 maj 2014

Regn och vansinnig trötthet

Jag vet att jag varit dålig på att skriva här, och främst beror det på att jag varit så trött att jag knappt orkat hålla mig vaken efter jag lagt barnen. Jag vet inte om det är vårtrötthet eller något annat, men jobbigt är det!

Vädret är verkligen skit! Regnet vräker ner dag efter dag. Dessutom har det bara varit 4-5 grader varmt. Hur omotiverande som helst att gå ut. Tack vare hunden kommer jag ändå ut, men jag kan inte påstå att jag njuter av kalla och blöta promenader.

Den lilla katten älskar att vara ute. Tyvärr har han inte vett nog att sätta sig under taket så ibland kommer han in alldeles genomblöt och skakar för att han fryser så. Han är världens mysigaste katt, men om vi ska vara ärliga så är det allt något fel på honom.

Eller vad säger ni?!

Den här helgen ska vi vila. Jag har sagt till barnen att det blir lugna aktiviteter och mycket mys och gos.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar