fredag 2 maj 2014

Hundägare-piggare

Ja jag tror redan att jag kan ana ett piggare vi efter att vi fick ta över hunden. Man måste ju ge sig ut flera gånger om dagen vare sig man vill eller inte. Nu när jag är ensam med barnen blir dessutom alla turer utom en (som sonen tar) på mig så jag får massa frisk luft nu.

Vi har ju dessutom tagit över en hund vars ras kräver en hel del motion. Detta visste vi när vi skaffade honom och den biten fungerar mycket bra. Vi börjar kunna läsa av honom och se vad han behöver. Idag gick vi på långpromenad med barnen i två timmar.

Dottern hade med sig sin bästis:

Lekkompisar:

Kolla in spökbild nedan. Fattar inte vad som hände, men lillan ser ut som ett spöke bakom mig! Hahaha!

Jag och hunden fick ta en tupplur när vi kom hem, men barnen ångade på tills de tvärsomnade här efter Let's Dance. Nu gör jag snart det samma!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar