torsdag 5 juni 2014

Så mycket kärlek

Jag och lillan har varit ensamma hela kvällen. Efter middagen tog vi en lång promenad i skogen med hunden.

Vi tittade noga så vi inte trampade på någon snigel, lillan älskar allt som lever.

På skolan brukar lillan säga åt kompisarna att inte trampa på myror, de förtjänar att leva lika mycket som vi säger hon. Ett ❤ av guld har det barnet!

Hunden hade kul. Vi kastade pinnar och hade springtävlingar.

Mycket gos blev det också. Gång på gång i skogen sa lillan "det här är så härligt mamma, bara du och jag, världens bästa kväll"

När vi kom hem fick lillan välja film och hon valde så klart en om hundar. Vi låg tätt tätt ihop och såg på filmen, och jag lät tiden stanna en stund. Det var ett sådant där ögonblick man kommer att minnas för evigt!

Det här barnet ger så mycket av sig själv. Hon är fullkomligt kärleksfull mot både människor och djur. Det är sällan hon är sur, hon hittar liksom alltid något att vara glad över.

Ni anar inte vad jag lär mig mycket av den här fantastiska tjejen! Och jag är så stolt över att vara hennes mamma!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar