onsdag 18 juni 2014

Bad bad bad

Jag vet att jag uppdaterar dåligt, men jag sitter poolvakt varje eftermiddag och kväll och på dagarna gör jag ärenden. När barnen lagt sig gör jag det samma.

Poolen är i alla fall en hit! Det är 31-33 grader varmt i den och barnen vägrar komma upp.

De har också kompisar här varje dag för bad och lek, jättekul!

Jag och hunden sitter vakt när de badar. Jag är väldigt noga med att aldrig lämna dem ensamma när de badar trots att båda kan simma. En olycka händer fort!

På bilden här nedan ser ni att sommaren är i sin fulla blom. Finns det något bättre än smultron?!

Imorgon gör barnen sin sista dag på lägret. De har haft det toppenbra, även om lillan hade en tuff start. De säger redan att de vill gå nästa år igen.

Med två dagar kvar till midsommar och fyra dagar till lillans barnkalas har jag haft mycket att planera de sista dagarna. Imorgon kulminerar det med inhandling av allt för dessa dagar. Kul som bara den, men oj vad mycket att göra när dessutom är ensam med barn, hus, hund och annat.

Nu sängen!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar