söndag 22 juni 2014

Liten blir stor

I morse var det 7 år sedan som jag och maken åkte in till förlossningen och en timme senare hälsade lillan välkommen till världen. 7 år sedan!!! Kan ni fatta?!

Lillan har haft en underbar födelsedag med gäster från morgon till kväll, barnkalas och finfina presenter!

Frukost på sängen med paket så klart.

Sedan förberedde vi för gäster. Först kom gudmor och min kusin, sedan var det barnkalas och sist kom en kompis till mig med sin dotter.

Chokladbollstårta:

Mumsig melon:

Present-lek:

Sång och fika:

Plötsligt sprack den svarta himlen upp och då passade jag på att öppna poolen för barnen:

För att få godispåse var de tvungna att skjuta prick på mig med vattenpistoler genom hål stora som mitt ansikte i en vaxduk. Samtliga älskade detta moment...

När kalaset var slut hade jag lovat lillan mat från Subway, men då startade inte bilen! Tur att grannen. Är bra på sådant här! Enda tjejen jag känner som kan bilgrejer. I ett nafs hade bilen startat och jag var på väg mot Subway.

Dagen har varit lång men bra. Jag kommer dock sova gott i natt.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar