fredag 21 november 2014

Har inte tid att vara sjuk!

Dotter är frisk och jag har övertagit stafettpinnen i form av förkylning. Mår som en påse bananer med ont i halsen och bihålorna, samt dras med en snuva som fullkomligt forsar.

Igår stod jag i ridhuset och frös med feberkänning:

 

 

Det här är verkligen inte den roligaste tiden på året att hålla på med hästar, tur att de är söta!

Sonen har haft sin kompis på besök från Turkiet en vecka. Kl 7 i morse körde jag honom till tåget för avfärd mot flygplats och sitt hemland. Så himla kul att sonen har vänner över hela jorden!

Den här helgen ska tjejerna på 3 kalas och presenter ska inhandlas, ingen vila för mig alltså. Bara att bita ihop, knapra medicin och köra, maken har självklart åkt på jobb när jag blir sjuk.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar