lördag 4 januari 2014

Raw food start och förkylning

Igår körde jag igång med raw food detoxen igen. Det kändes bra och var inte alls jobbigt. Här är lite av gårdagens matintag:

Nu råkade jag bara komma ihåg att ta kort på det med frukt, men jag åt grönsaker, nötter och frön också!

I flera dagar har jag haft ont i halsen och väntat på att en förkylning ska bryta ut. Det gjorde den i natt. Jag sov ingenting utan låg och vred och vände på mig och hostade som en besatt. Det bara bubblade i halsen på mig av slem! Tänkte ett tag att jag skulle stanna i sängen hela dagen idag och vila upp mig, men sedan kom verkligheten ikapp mig. Ensam med tre barn som ska köras hit och dit och lunch och middag som ska lagas. Baksidan av att maken jobbar borta.

Ja ja, den här dagen tar väl slut någon gång den med!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar